Tagastamine ja pretensioonid

Kliendil on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.

14 päevane tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet/tooteid kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemusest, omadustest ja toimimisest veendumiseks viisil nagu on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes, tagastatud toode peab olema puudusteta,komplektne ja kahjustamata originaalpakendis.

Kui klient on kasutanud kaupa muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus keelduda kauba tagasivõtmisest. Müüja ei ole kohustatud aksepteerima tagastust kui tekid/padjad/voodipesu/madratsid ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist kasutatud muul viisil kui seda on võimalik teha füüsilises poes. 

Puudustega kauba tagastamine ja vahetamine toimib vastavalt Eesti Vabariigi õigusakti nõuetele, eelkõige võlaõigusseaduses sätestatud tingimustele.
-Kui kliendi poolt ostetud toode on defektiga on kliendil õigus tagastada või ümber vahetada antud toode.
-Müüja tühistab tellimuse ja tagastab raha kui toote asendamine pole võimalik.

Puudusega kauba asendamiseks või tagastamiseks peab klient täitma järgmised tingimused.
-Klient peab Müüjat teavitama kauba puudusest mõistliku aja jooksul alates hetkest, millal ta puudusest teada sai või pidi saama, aadressil info@wentextil.ee
-Klient peab toodete juurde lisama kaubaga kaasas olnud ostuarve.
-Vastavalt võlaõigusseadusele kannab müüja puudustega kauba asendamisega seotud kulud, sealhulgas veo ja posti kulud.
-Puudusteks ei peeta kahjustusi mis on tekkinud kokkupuutel kemikaalidega, kuumusega, teravate esemetega, niiskusega, kui toodet ei kasutatud ette nähtud viisil või hoiustati valesti. Sellisel juhul ei asendata toodet ega tagastata ostusummat.
-Müüja ei ole kohustatud omal kulul kõrvaldama puuduseid toodetel millelt on eemaldatud pesuetiketid või tootesildid.

Kui klient on valinud e-poe kõige soodsamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Raha kantakse kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi.

Kliendile tehakse tagasimakse peale seda kui tagastatav toode on e-poe lattu jõudnud. Kuid mitte hiljem kui 14 päeva

Kui Klient ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

en_USEnglish